Aliens: Fireteam Elite
Spil med op til to spillere eller kunstig intelligens, mens du kæmper gennem fire kampagner for at udforske mysteriet om en ny planet, LV-895. Opdag, hvad der gemmer sig i ruinerne og grotterne nedenunder i dette tredjepersons overlevelsesskydespil, der udspiller sig i Alien-universet. Opbyg dit militærteam ved at fokusere på førsteklasses sammensætning, forbrugsartikler og våben til at slagte Xenomorfer, vinde Udfordringskortløb eller spille forskellige spilmodes med venner. Spræng gennem horder af Xenomorfer, undgå dødelige listetyve og Spyttere, og konfigurer forsvarspositioner til at holde dig i live længe nok til at få dit militærteam i sikkerhed. Opbyg din marinesoldat på den måde, du ønsker. Opgrader i hver af de 7 unikke niveauer, eller bliv mester i en. Vælg dit våben – alt fra magnums og SMG'er til at affyre missiler – og brug over 130 unikke sidegevinster efter eget valg. Styr din karakter gennem 7 klassekits, hver med to unikke evner til at bruge i kamp og oplåselige sidegevinster. Opbrug en række våben, og forstærk dem i statistikkerne, jo mere du bruger dem.