Focus EntertainmentAction og adventure
Ultimate-udgaven af Aliens: Fireteam Elite er et must for enhver aspirerende kolonial marinesoldat. Ud over hovedspillet kan du få adgang til Pathogen-udvidelsen, komplet med en ny kampagne, nye våben og meget mere! Derudover indeholder Ultimate-udgaven også den fulde pakke med kosmetiske Endeavor Pass-indhold, der kan hentes og Endeavour Veteran-pakken. PATHOGEN-UDVIDELSE Et mystisk patogen spreder kaos på planeten LV-895, og ikke engang Xenomorfer er i sikkerhed for dens hærgen. Besætningen på Endeavor er tvunget til at vove sig ind i en ukendt verden og møde frygtindgydende nye fjender, hvis de vil gøre sig håb om finde kilden til denne nye mystiske trussel. Slut dig til dine marinesoldater i en helt ny kampagne, der tager dig med ind i hjertet af patogenets oprindelsessted. Bevæbnet med nye våben og perks er det op til dig at stoppe patogenet. ENDEAVOR PASS Udlev dine Alien-overlevelsesdrømme ved at tilpasse din koloniale marinesoldat mest muligt. Vælg fra et udvalg af Weyland-Yutanis bedste rustninger! Eller måske kunne du tænke dig et temposkift. Hvorfor ikke udforske rum-truckerens liv og vise, at selv almindelige vejfarende kan overleve Xenomorfer-truslen? Endeavour Pass giver dig fire pakker med indhold, der kan hentes, fyldt til randen med over 80 kosmetiske genstande, så du kan tilpasse din specifikke stil. ENDEAVOUR VETERAN-PAKKEN Tilføj det klassiske look med 12 kosmetiske genstande inspireret af de nostalgiske Aliens-filmoplevelser, vi alle er blevet forelskede i gennem årene. Denne her vil få selv de mest hærdede marinesoldater til at længes efter de gode gamle dage.