Pathogen Expansion
Spilpakken The Aliens: Fireteam Elite - Pathogen DLC er ude nu! Fortsæt AFE-historien med nye omgivelser, kort, kosmetiske genstande og en kampagne, der bringer besætningen på Endeavour ud på deres hidtil mest farefulde mission. Et mystisk patogen har udviklet sig i naturen på planeten LV-895, og ikke engang Xenomorfer er sikre mod dens hærgen. Besætningen på Endeavour er tvunget til at vove sig ind i en ukendt verden og bekæmpe frygtindgydende nye fjender, hvis de vil gøre sig håb om finde kilden til denne nye mystiske trussel. Det mystiske patogen muterer Xenomorfer og det lokale dyreliv på planeten LV-895. Det er op til dig og dit militærteam at bekæmpe adskillige muterede fjender og eliminere kilden til denne skadelige hærgen Pathogen-udvidelsen indeholder helt nye omgivelser, kort, våben med mere til AFE-oplevelsen. Udforsk mystiske ruiner tæt på infektionen, dyk dybt ned i fjendens levesteder og undgå de dødbringende farer, der findes rundt om hvert hjørne. Har du det, der skal til for at overleve? INKLUDERT I DENNE UDVIDELSE Den helt nye Pathogen-kampagne, komplet med 3 nye missioner 8 nye våben, 2 for hver våbentype 1 ny perk til hvert klassekit 13 nye våbentilføjelser 2 nye outfits (til alle 7 klassekit) 6 stk. hovedtilbehør 21 nye våbenfarver 10 våbenmærker 10 nye emoter Bemærk: Noget af dette indhold skal optjenes i spillet og tildeles ikke direkte ved køb.