Age of Water
Bliv en skibskaptajn på en postapokalyptisk udgave af Jorden, der er fuldstændigt dækket af vand, og begiv dig ud på et eventyr i en enorm, åben verden. Sejl gennem storme, kæmp, og handl, overtag andres skibe, eller byg dit eget. Udvind ressourcer fra havets bund, og afslør verdens hemmeligheder i Age of Water. Vand efter apokalypsen Havet ødelagde det, der engang var en stor civilisation, men folk overlevede og tilpassede sig. De byggede bosættelser på tagene af høje bygninger og på toppen af andre menneskeskabte konstruktioner. Folk rejser over havet i bittesmå både og enorme kampskibe. Havet giver dem alt, hvad de har brug for, inklusive ressourcer på havbunden, der kunne udvindes. Og alligevel lever drømmen om rigtigt land stadig. Ægte åben verden Udforsk verden i dit eget tempo, opdag nye bosættelser, og mød deres indbyggere. Gennemfør opgaver, søg efter og udvind værdifulde ressourcer fra havets bund, tjen penge på handel, eller sælg simpelthen de artefakter, du har fået fat i. Når du ved, hvordan denne verden fungerer, kan du bygge din egen base. Hundredvis af unikke skibe Byg både fra bunden, eller modificer eksisterende både. Spillerne har adgang til masser af skrog og hundredvis af dele, hvorfra de kan samle alt fra en lille båd til et 30 meter langt og tungt fartøj og derefter installere udstyr, panser og våben. Det er vigtigt, du husker at samle et hold af gode besætningsmedlemmer, så der er nogen til at stå bag maskingeværer og kanoner eller udføre andet arbejde om bord. Voldsomme søslag Der venter dig altid sørøvere på havet, og i nogle tilfælde begynder mere aggressive spillere endda at jage dig, så glem ikke at installere nok våben på dit dæk. Du kan ødelægge et fjendtligt fartøj eller erobre det i kamp og tage det, så det er dit for evigt. Du kan også storme fjendtlige fæstninger og forsvare allierede bosættelser på dine eventyr! Personlig flådebase Dette tilflugtssted yder pålidelig beskyttelse mod fjender, hvilket giver spilleren mulighed for at organisere produktionen af alt, hvad kaptajnen kan få brug for. Byg fabrikker til produktion af udstyr, våben, skrog til både i alle størrelser samt de nødvendige ressourcer. Fleksibel balance mellem PvE og PvP I starten vil du kun møde computermodstandere, men senere kan du udfordre andre spillere, hvis du er sikker nok på dine evner og dit udstyr. Vær altid på vagt: Hvis din opgave er at transportere ulovlige varer, kan andre spillere godt finde på at jage smuglere. I Age of Water bestemmer alle selv, hvem de er i dag – en fredelig rejsende eller en blodtørstig sørøver.