Achilles: Legends Untold
Opdag en ekstraordinær eventyr i et dynamisk Action RPG med kamp i stil med Souls. Udforsk den mytiske verden i det gamle Grækenland, hvor du antager rollen som den frygtløse kriger, Akilles. Dyk ned i en verden, hvor mestring af kamp er nøglen til overlevelse. Bloker og undvig angreb, og skær derefter lemmer og hoveder af dine fjender. Udvikl dine egne taktikker og opnå succes over dine fjender. Hvis du falder i kamp, så rejse dig igen, forbedre din heltens færdigheder, prøv en anden taktik, og drist dig igen. Nyde de spektakulære syn. Udforsk åbne verdener og tag udfordringer op. Bliv en uovervindelig helt!