A Little to the Left Seeing Stars DLC Bundle
Denne samling indeholder grundspillet "A Little to the Left" og "Seeing Stars"-DLC. A Little to the Left er et hyggeligt hovedbrudsspil, hvor du sortere, stable og placere husholdningsgenstande i tilfredsstillende arrangementer, mens du holder øje med en drilsk kat, der elsker at lave ballade. Prøv de legesyge hovedbrudsspil med over 100 tilfredsstillende rodebunker at rydde op i. A Little to the Left: Seeing Stars handler om flere løsninger. Du kan samle op til 100 stjerner, mens du opdager logikken bag forskellige måder at rydde op i dit hjem på. Du folder, basker, krøller, samler, klistrer, kaster, stabler, klimprer og smadrer dig kærligt gennem et kæmpe udvalg af nye, interaktive genstande. Oplev i alt 38 nye baner, der har mange lag af både lette løsninger og mere udfordrende hovedbrud. Du for også besøg af nogle ekstra nuttede gæster.