FreeMind S.A.Simulering
Junkyard Builder Start fra bunden og byg dit eget skrotplads-imperium i en realistisk førstepersonssimulation af genbrug, restaurering og forretningsstyring. I Junkyard Builder overtager du en nedslidt skrotplads og forvandler den til en blomstrende industriel virksomhed. Find værdifulde genstande, bearbejd materialer, genvind glemte skatte, og udvikl din forretning trin for trin. Hvert stykke skrot har potentiale-hvis du ved, hvordan du bruger det. 🔧 Fra skrot til profit Din rejse begynder med en lille, forsømt skrotplads og et begrænset sæt værktøjer. Udforsk, indsaml og bearbejd skrot for at tjene penge, og investér derefter i bedre udstyr og opgraderinger. Forvandl værdiløst skrald til værdifulde ressourcer og opbyg en selvbærende forretning baseret på smarte beslutninger og effektive arbejdsgange. 🔍 Udforsk og opdag Forlad din plads og rejs til forskellige steder fyldt med forladte genstande og skjulte muligheder. Hver ekspedition kan belønne dig med: Gamle køretøjer klar til ophugning Møbler klar til restaurering Skjulte værdier som kontanter, sjældne genstande eller ædle materialer Hver tur er et sats-finder du guld, eller vender du tomhændet tilbage? ♻️ Genbrug og automatisering Bearbejdning af skrot er kernen i din virksomhed. Sortér materialer, brug specialiserede maskiner, og optimer din produktionskæde for at maksimere profitten. Efterhånden som du gør fremskridt, låser du op for avanceret udstyr og automatiseringssystemer, der gør din skrotplads til en effektiv industriel kraft. Arena Renovation I Arena Renovation påtager du dig rollen som et énmands-renoveringsteam, der skal genoprette forskellige sportsfaciliteter til deres tidligere storhed. Mange er blevet forfaldne med tiden eller på grund af forsømmelse. Lad dem ikke forsvinde helt-smøg ærmerne op og bring dem tilbage til livet! Spillet tilbyder en række opgaver såsom at male vægge, restaurere gulve, udskifte beskadigede sæder, reparere elektriske systemer og meget mere. Derudover kan du fylde hver arena med hundredvis af forskellige genstande tilgængelige i spillet. Hver opgave kræver forskellige færdigheder og værktøjer, så spillerne skal bruge deres viden og erfaring til at vurdere behovene korrekt og tilpasse deres tilgang. Arena Renovation er et engagerende spil, der kræver præcision, færdigheder og tålmodighed. Det er perfekt for spillere, der nyder at designe, renovere og genskabe beskadigede rum.