Golf With Your Friends - Deluxe Edition
Hvorfor have venner, hvis det ikke var for at spille golf ... med sine venner! Der er ingen grænser, når du går ud på banerne, der er fyldt med hurtig, spændende og simultan minigolf for op til 12 spillere Golf With Your Friends: Deluxe Edition indeholder grundspillet, såvel som følgende ekstraindhold til at udvide din oplevelse: Caddy Pack Bouncy Castle Course Pack Summery Party Cosmetics Pack Racing Cosmetics Pack Sports Cosmetics Pack Glædelig golf!