Golf With Your Friends - Soaring Eagles Cosplay Pack
Tag på golfbanen i ægte anime-stil med Soaring Eagles cosplay-pakken! Vi fejrer fem år med den uden tvivl ægte roman "Øh? Er min ny golftræner en honningkagemand!?" med denne pakke, der indeholder en række vilde kosmetiske genstande, der er inspireret af den helt ægte anime Soaring Eagles: Magical Girls on the Green! Slut dig til Prinsesse Putt og vennerne, når laver et hold med den legendariske Shining Condor for at kæmpe mod den onde Devil Driver – og samtidig ser strålende ud! Tag magiske genstande og stilet udstyr på, og bring anime-stilen direkte ind på golfbanen. Denne pakke inkluderer: Floaties: SUPER MECHA-HÅND – slip din fulde kraft løs med dette overdrevne mekaniske mesterværk! Ramen-skål – tag den ultimative anime-snack med på hovedet ... ja, hvorfor ikke? Hatte: Calico Cat Girl – omfavn din indre neko med dette nuttede katteinspirerede look. Ninjutsu pandebånd – kom i kontakt med din indre ninjaånd, og ram plet med sikkerhed! Prinsesse Putt – gå på banen med royal elegance, præcis som heltinden selv. Shining Condor – opnå sejren i luften med den legendariske krigers velkendte stil! Spor: Fartlinjer – drøn gennem banen med anime-agtig motion blur! Mærkater: Vred – lad verden vide, du IKKE er tilfreds med det sidste skud. Lamslået – perfekt til øjeblikke, der skriger på et "hvad skete der lige der?!" Fokuseret – lås dig fast på dit mål med jernhård beslutsomhed. Kawaii – vær maks. nuttet på banen! Kærlighed – send flyvende hjerter til dine medspillere. UwU – fordi ingen anime-inspireret pakke er komplet uden den. Få fat i Soaring Eagles cosplay-pakken nu, og spil golf med anime-kraften på din side! Tanoshimi ma shou!