Helix Jump
Vaše kulička padá jako cihla přes barevné šroubovice, které blokují její sestup, ale pokud narazíte na červený bod, je konec! Vaše koule se roztříští na kousky a vy musíte začít padat znovu. Ani nástrahy plošinek se nevyrovnají ohnivé kouli padající plnou rychlostí! Zvolte si strategii: zrychlete jako šílenec, nebo se zastavte a počkejte na další příležitost ke kotoulu a skoku! Pokud nechceš hrát sám, zvol režim pro více hráčů až pro 4 hráče a soupeř se svými přáteli nebo rodinou. Společně si vyberte jeden ze tří různých herních režimů se speciálními výzvami: získejte co nejvyšší skóre a zároveň se vyhněte získání mínusových bodů, buďte první v cíli nebo dojeďte co nejdále v omezeném čase! Odhalte, kdo z vás je nejrychlejší a nejhbitější skákací koule! Klíčem k úspěchu je zvládnout své reflexy a dívat se dopředu. Pro vedení skákajícího míče otáčejte plošinami tak, aby se míč srovnal s trhlinami. Provádějte to v rychlém sledu za sebou, abyste získali kombo pohyb a vyšší počet bodů. Pokud projdeš 3 úrovně po sobě, budeš při prvním následujícím odrazu neporazitelný! Vlastnosti: - postavte se svým přátelům nebo rodině v režimu pro více hráčů až pro 4 hráče se 3 různými herními režimy! - procvičte si reflexy a překonejte své nejlepší skóre - zjistěte, kolik úrovní dokážete v této nekonečné hře dokončit - porazte bosse na úrovních s překážkami, jako jsou spínače a kovové plošiny, které nezničí ani ohnivá koule padající plnou rychlostí - přizpůsobte si svou kouli pomocí různých zábavných skinů - přizvěte ke hře kohokoli díky snadnému ovládání a jednoduchým pravidlům - díky tomuto úžasnému zabijákovi času se nikdy nebudete nudit! Vrhněte se do nikdy nekončícího dobrodružství s neomezenými úrovněmi, vyzkoušejte své schopnosti a pozvěte ostatní, abyste se bavili společně!