SnowRunner - Season 7: Compete & Conquer
Obsah ke stažení Season 7: Compete & Conquer je součástí poukazu na 2. rok. K jeho spuštění je nutné mít základní hru SnowRunner. Závoďte na vzrušujících trasách Season 7: Compete & Conquer. Tato sezóna představí dvě zbrusu nová vozidla a sadu map Tennessee, USA, se spoustou aktivit a zábavy. Vyzvěte na závod své přátele nebo se pokuste sami pokořit časové limity! Season 7: Compete & Conquer obsahuje: - Novou závodní mapu v Tennessee, USA, s hliněným okruhem a terénními trasami. Překonávejte časové limity na okruhu i v terénu nebo soupeřte se svými přáteli v závodech s kontrolními body. - Dvě nová vozidla – lehké průzkumné vozidlo Gor BY-4 a vozidlo Azov 43-191 „Sprinter“ – se speciálními závodními doplňky!