Sherlock Holmes The Awakened - Garderoba soukromého očka
Staňte se absolutním mistrem převleků a díky třem novým kostýmům z viktoriánské éry naplno využijte své detektivní schopnosti. DLC Garderoba soukromého očka obsahuje následující obleky: - Sutana kněžího - Mistr detektiv - Oblek detektivního poradce V sutaně kněžího se budete cítit jako skutečný kněz. Oprostit zkažené duše i od těch nejtěžších hříchů pro vás nyní bude naprostá hračka. V obleku mistra detektiva dáte každému najevo, co za velikána ve vás dříme. Propracovaný kostým z vás učiní stylovou legendu a dá vám nálepku skutečného detektivního virtuosa, jenž dokáže rozmotat i ty nejzamotanější záhady. Díky obleku detektivního poradce získá váš vzhled klasický styl, evokující formálnost starého dobrého viktoriánského období.