Sada Archetype EXP Chest Set
Předobjednej si hru a získej sady spotřebních herních předmětů. Využij je během velkolepého dobrodružství, na které se vydáš. Sada Archetype EXP Item Set obsahuje: ・10x Hero's Incenses (zvyšuje zkušenosti s Archetypy o 100) ・5x Hero's Fruits (zvyšuje zkušenosti s Archetypy o 500)