Mystical Mixing: Arcane ingredients
Objev pět tajemných prvků, které ti umožní vytvořit Mixie se speciálními novými vlastnostmi a barvami. Žádná alchymistická laboratoř se neobejde bez těchto ingrediencí! S tímto DLC navíc získáš 15 lektvarů zrychlení, které pomohou tvým Mixies prozkoumávat ostrov a nacházet poklady ještě rychleji.