Halo Infinite (kampaň)
Síťová kooperace v kampani: Přehrávání mise! Síťová kooperace v kampani umožní vám a až třem přátelům získat 14 nových úspěchů a díky boji s Vyhnanci zažít zázrak Zeta Halo, společně na Xboxu i PC. S Přehráváním mise můžete znovu zažít své oblíbené chvíle, znovu objevovat sběratelské předměty a prozkoumat zázraky Zeta Halo, a to sami nebo společně s až třemi dalšími členy týmu! Staňte se vrchním velitelem: Když se veškerá naděje vytratí a osud lidstva visí na vlásku, je vrchní velitel připraven postavit se nejkrutějšímu nepříteli, kterému kdy čelil. Vezměte si zbroj největšího hrdiny lidstva, prožijte velkolepé dobrodružství a prozkoumejte rozsáhlý prstenec Halo. Prozkoumejte Halo Zeta: Halo Infinite nabízí nejrozsáhlejší kampaň Halo všech dob plnou dobrodružství, která se odehrává v otevřeném prostředí prastarého prstencového světa Zeta Halo. Prozkoumejte rozsáhlé oblasti zařízení 07 – od úchvatných vrcholů až po tajemné hlubiny pod prstencem. Zachraňujte mariňáky RB OSN a získejte posily v boji proti obávaným nepřátelům známým jako "Vyhnanci". Porazte Vyhnance Příběh navazuje na Halo 5 a odehrává se těsně po ničivé porážce flotily RB OSN, která zůstala roztroušená a uvězněná na těžce poškozeném zařízení 07. Mezi troskami se teď potuluje děsivý klan brutálních válečníků, Vyhnanců, kteří se nyní pohybují v prostoru poškozeného prstencového světa. Vrchní velitel musí zabránit Vyhnancům, kteří jsou v přesile a disponují větším arzenálem, v opravě prstence Halo a ovládnutí největší hrozby pro galaxii. Nastavení a optimalizace pro hraní na počítači: Hra Halo Infinite byla vyvinuta pro PC. Nabízí proto pokročilá grafická nastavení, podporu ultraširokoúhlých / super ultraširokoúhlých monitorů (ultrawide / super ultrawide) a přiřazuje klávesovým zkratkám ze tříkláves funkce jako dynamické škálování rozlišení nebo proměnlivá snímková frekvence. Halo Infinite je dosud nejlepším dobrodružstvím ze světa Halo optimalizované pro PC.