Ghost Ship Publishingالحركة والمغامرة
You there, miner! Is your pickaxe sharp, and your beard bushy? Do you dream of crushing bugs, and wake every morning ready for a wonderful day of working for the Deep Rock Galactic corporation? Would you like to shine brilliantly in the darkest depths, to stand out as a beacon of bravery to your fellow dwarves? If you answered 'Yes' to any of these questions, then the Deluxe Edition Bundle may be just the thing for you. This bundle gives you the Deep Rock Galactic: Survivor base game, as well as the Supporter Pack, and the After Hours Pack. You'll be able to enjoy the full game in all its glory, as well as a bunch of prestigious character skins. "Hey, that doesn't make me better at the game! It just makes me pretty," you might say. Correct! This bundle is a way to show your support for the game, Funday Games (the developers), and Ghost Ship (the publishers). We never take your support for granted -- and buying this bundle will bring a big ol' smile to the teams that worked really hard to bring this game to you.