Parasol Stars: The Story of Bubble Bobble III
Легендарні дракончики Баб і Боб повертаються... у вигляді людей?! У цій новій частині легендарної гри від Taito, яка завоювала визнання критиків і в яку тепер можна грати на сучасних консолях, ви разом з оновленими Баббі та Боббі вирушите із важливим завданням до інших планет. Замість пузирів знайомий дует використовує яскраві парасольки з магічними властивостями. Парасолька захищає від атак ворогів та відбиває ворожі кулі назад! Гра Parasol Stars, яку випустили у 1991 році у якості сиквела до Rainbow Islands, — це третя частина неймовірно успішної серії ігор від компанії Taito. Вона поєднує найкращі риси платформерів і легендарні особливості серії. Любителі рекордних рахунків можуть стрибати від щастя, адже рівні, як і в попередніх частинах, матимуть багато сюрпризів, які допоможуть швидко піднятися у таблиці лідерів. Пильнуйте, щоб нічого не пропустити, бо спеціальні вміння при проходженні рівня вам точно не завадять. Грайте самотужки або з другом та проходьте важкі випробування разом! Парасоля може жбурляти не лише ворогів, а й друзів! Спробуйте збивати ворогів друзями, ніби снарядами. Але майте на увазі, що така атака приголомшить і ворога, і друга. У режимі кооперативної гри на двох гравців вам знадобиться тактика. Parasol Stars — перлина ретро-ігор для сучасних консолей з красивим світом, простим, але захопливим ігровим процесом для 1 або 2 гравців, яка точно не залишить вас байдужими. Підкоріть вершину таблиці лідерів.