Ultra Foodmess Deluxe
Ultra Foodmess Deluxe är ett tävlingsinriktat partyspel för upp till 4 spelare där matfigurer kämpar mot varandra i en rad olika galna och snabba lägen! Spelinnehåll: - LOKALT FLERSPELARLÄGE 2 till 4 spelare i ett lokalt flerspelarläge. - 11 olika fartfyllda SPELLÄGEN Välj mellan en rad olika galna lägen med unika mekaniker. - En hel del MATFIGURER Välj maten du gillar mest för att besegra de andra och visa vem som är bäst! - Det är väldigt LÄTT ATT SPELA! Vem som helst kan plocka upp en handkontroll och ha skoj! - Ta dig an datorn Gör dig redo att kämpa mot matbottar. - UPPLÅSBART INNEHÅLL Klara utmaningarna för att få achievements och låsa upp häftiga nya karaktärer!