House of Golf 2
Ge dig ut på ett oförglömligt golfäventyr med House of Golf 2 - inte bara ett spel, utan en inbjudan att skapa varaktiga minnen med familj och vänner. Oavsett om du är en erfaren proffs eller en nykomling på de virtuella greenerna, dyk in i en värld fylld med utmaningar och spänning. Utmana dina färdigheter i en mängd engagerande miljöer där varje vridning och svängning presenterar en ny test av dina förmågor. Med otaliga hinder att övervinna lovar varje spelsession nya spännande upplevelser för att hålla dig fastklistrad i timmar. Soffspel för 4 spelare Samla upp till fyra spelare för den ultimata soffspelupplevelsen. House of Golf 2 är skräddarsydd för livliga sammankomster och familjeroligheter, och levererar sömlös flerspelaraction som är perfekt för fester och spelkvällar. Vem kommer att regera överlägset i ditt hem? Över 100 hål Med över 100 noggrant utformade hål att erövra erbjuder spelet oändlig underhållning och överraskningar. Varje hål presenterar en unik pussel som väntar på att lösas med det perfekta slaget. Trick Score System Befria din kreativitet och skicklighet med vårt innovativa Trick Score System. Visa upp din mästerlighet med hisnande skott, studsa runt hörn och trotsa gravitationen för att tjäna imponerande poäng och imponera på dina vänner. Live-turneringar och hål Redo att testa din styrka? Dyk in i live-turneringar och tävla på olika dynamiska banor om spännande priser, från mynt till exklusiva skins och golfbollar. Det finns alltid en ny utmaning att erövra och belöningar att hämta. Miss inte - ta dina virtuella klubbor och förbered dig på att lämna ditt avtryck i House of Golf 2:s värld!