DOA5LR Samurai Warriors
Dessa gästkostymer kombinerar Samurai Warriors action med fightingunderhållningen i Dead or Alive 5 Last Round! Detta paket innehåller alla 30 Samurai Warriors-kostymerna. Detta paket innehåller kostymer till följande karaktärer: Alla karaktärer förutom Akira, Jacky, Pai, Sarah och Naotora Ii. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *Du måste köpa karaktärerna för att kunna använda dessa kostymer.