DOA5LR Kostymkatalog LR27
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda kostymerna från Samurai Warriors i Dead or Alive 5 Last Round. Innehåll som ingår: Samurai Warriors-kostymerna *Kostymerna kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll.