Dead by Daylight: Steady Pulse
Tiden saktar ner. Lugnet infinner sig. Inte ens mördarens hotande skugga kan rubba hennes fokus. Om det finns människor i nöd kommer Orela Rose att rädda deras liv eller dö på kuppen. I Dead by Daylight: Steady Pulse träder den nya överlevaren Orela Rose in på spelplanen. Orela hemsöks av sin bästa väns omskakande bortgång och har vigt sitt liv åt att hjälpa andra som sjukvårdare. När du köper det här tillägget låser du också upp ett exklusivt kosmetiskt föremål: en svartvit blazer.