It Could Happen To You
Je ontspannen vakantie wordt verstoord wanneer het dorpje waar je verblijft wordt geterroriseerd door vreemde nachtelijke lichten en verminkt vee. Geheimzinnige mannen in zwarte pakken stalken de bewoners en sommige dorpelingen zijn verdwenen. Jij bent de enige die ze kan terugvinden. Kun jij iedereen redden en ontdekken wat er werkelijk gebeurt na zonsondergang? Bereid je voor op een mysterie dat je achtervolgt tot aan je huis. Dit kan ook jou overkomen. Kenmerken: * Spannend en meeslepend verhaal met vertakkingen en meerdere eindes. * Vele locaties om te verkennen, met een dag-nachtcyclus. * Unieke visuele retrostijl die pixelart combineert met fotografie. * Originele, spannende synth-soundtrack in jaren 80 stijl. * Wijs-en-klik-mechanismes.