Find Love Or Die Trying
Welkom bij Find Love or Die Trying, een datingshow waarbij je alleen overblijven met de dood moet bekopen! Vind je ware liefde? Of scoor je alleen een date met de dood? Geen idee waarom je je hiervoor hebt aangemeld, maar nu je er toch bent, heb je 7 dagen de tijd om één van de prachtige dames op dit tropische eiland verliefd op je te laten worden. Als zij dat avontuur met jou wil aangaan, mogen jullie allebei vertrekken. Zo niet, tsja, dat verklapt de titel eigenlijk al. Bereid je voor op de opnames van de eerste aflevering! Kenmerken: * 4+ uur visuele novelle gameplay * 6 adembenemende romantische kandidaten * Vertakkende keuzes en gevolgen * 8 unieke eindes * Origineel verhaal, vormgeving en muziek * Kies je gender De game bevat zowel het basisspel als het fanpakket, dus je zou het in deze versie als een "Deluxe Edition" kunnen beschouwen. Het fanpakket bevat: * Concept art achter de schermen * Meer dan 30 HD-achtergronden met je favoriete momenten en locaties uit de game! * Meer dan 40 nummers van de officiële soundtrack!