RENNSPORT - Nordschleife x Porsche 911 GT3 R Pack
The Nordschleife x Porsche 911 GT3 R Pack offers two major additions to enrich your racing experience. On one side, discover the Nordschleife, the most famous and feared track in motorsport. Over 20 kilometers of corners, elevation changes, and technical sections will put your skill and endurance to the test. On the other, take the wheel of the Porsche 911 GT3 R Rennsport, a true benchmark of modern GT racing. Built for performance, it stands out with its power, balance, and precision.