Gaijin Distribution Kft動作與冒險
This Bundle includes: - Reinforcements Pack - A premium squad consisting of 4 machine gunners and 1 engineer of level 4, armed with MG 13 machine gun - A premium Pz.Sfl. Ic tank - A premium squad consisting of 3 tankers of level 4 The MG13 is a German manual machine gun developed based on the MG 10 design by Louis Schmeisser. Production of the machine gun took place from 1930 to 1935. It is equipped with an air cooling system that allows for extended periods of sustained fire without overheating. The MG13 uses a 7.92mm caliber with a drum magazine holding 75 rounds. The machine gun is constructed with short recoil operation. Due to its reliability, large magazine capacity, and capability for sustained and effective fire, the MG13 was a sought-after weapon during World War II. The Pz.Sfl. Ic is an experimental German tank destroyer self-propelled artillery unit developed during World War II. It was intended to replace the obsolete Panzerjäger I. The tank project included the VK 9.01 chassis, on which a two-seat turret with a 50mm Pak38 gun with a 40-round ammunition load was mounted. Positive features of the Pz.Sfl. Ic include its maneuverability and agility, thanks to its 200 hp engine, enabling the tank to reach speeds of over 55 km/h. The high mobility of the tank allows it to execute sharp turns, swiftly change direction, and repel enemy attacks. Only two prototypes were built, which were sent to the Eastern Front for testing in combat conditions.