Visage
ВАЖЛИВО: Головний фокус гри будується на вивчені середовища, тому напруга зростає поступово, щоб зробити ігровий досвід більш глубоким та яскравим. Історія розкривається через сюрреалістичне бачення та тонкі деталі середовища. Зверніть увагу, що це нетрадиційно складна гра. Visage - це прихологічний хорор від першої особи. Досліди таємничий та мінливий будинок у неквапливому та містичному світі, що поєднує зловісно-обнадійливі і до жаху реалістичні локації. Насолоджуйтесь дійсно моторошним сюжетом. Середовище Місце дії - величезний будинок, в якому трапилися жахливі речі. Блукайте темними коридорами, досліджуйте кожну забуту кімнату та втратьте слід у нескінченних лабіринтах. У голові миготять спогади про мертвих сімей, які колись тут жили. Збочена реальність, де тільки ви і порожнеча, заведе вас у місця, які ви не могли собі уявити. Сюжет Цей будинок заплямованний жахливим минулим. Сім'ї, що жили тут, були жорстоко вбиті членами власної сім'ї, люди втрачали розум, багато хто покінчив життя самогубством, та багато інших моторошних подій. Історія кожної з кімнат мальована на незримому полотні. Вам доведеться пережити частину жахливих подій минулого; і кожна подія лишатиме вас тремтящими від страху. Лише мить і ви вже благаєте приєдатися до мертвих, але смерть не допоможе вам покинути це місце. Спробуєте втекти або дістатися правди, що лежить за самою тінню? Темні сутності Сім'ї, померші у будинку, будуть вас переслідувати та понурять у неспокій. Вони слідкують за кожним вашим кроком, спостерігають з кожного темного кутка, зводять з розуму та нападають. Чому вони переслідують вас? Що ви зробили? Вам маєте це з'ясувати самостійно. Геймплей У грі Visage - ви беззахисні. Ніяка зброя не врятує від моторошних привидів, що причаїлися за наступними дверима, поворотом, або під вашими ногами. Ви маєте змогу підібрати ключові елементи, взаємодіяти з середовищем та знаходити речі, які можуть допомогти вам втікти з цього жаху, або ще глибше у нього зануритися. Смерть - це частина гри. Намагайтеся уникнути страху та жахіть, тому що вони приваблюють темних сутностей. Чим кращий рівень вашого психічного здоров'я, тим більше ви маєте шансів на виживання. Це буде складне завдяння - зясуйте, як ви можете себе зберігти, наприклад, триматися світла, щоб не втратити розум.