The Outer Worlds 2 Premium Edition
Видання Premium Edition для The Outer Worlds 2 містить: - Базову гру The Outer Worlds 2 - До 5 днів дочасного доступу - DLC-перепустку для двох наступних сюжетних доповнень* - Преміум-набір із призами Лунатика «Подяка від корпорації» - Доступ до цифрового артбуку й оригінального саундтреку The Outer Worlds 2 * Сюжетні доповнення доступні мірою виходу The Outer Worlds 2 — це довгоочікуване продовження відомої науково-фантастичної ролевої гри від першої особи, розробленої студією Obsidian Entertainment (купа прикметників у реченні вже багато про що свідчить!). Нічого не плануйте на цей час і приготуйтеся до неймовірної пригоди з новими персонажами, зброєю й ворогами в новій колонії! Стільки новинок, скажіть? Вам як найсміливішому й найприголомшливішому агентові Директорату Землі необхідно знайти причину небезпечних розривів, що загрожують існуванню людства. Під час розслідування ви потрапите до колонії «Аркадія», місця походження технологій надзвукового переміщення, і тепер доля колонії й навіть усієї галактики залежатиме від вас: сильних і слабких сторін, вашої команди, а ще обраних вами фракцій. Досліджуйте нові горизонти Колонія «Аркадія» потерпає від війн між фракціями, оскільки «доброзичливому» правлінню Протекторату кидають виклик повстанці релігійного ордену, а також інші корпорації. Поки колонією ширяться руйнівні розриви, кожна фракція намагається взяти їх під свій контроль або ж закрити їх у власних цілях. Подорожуйте різними місцинами, дізнавайтеся їхні таємниці й визначайте долю системи, що перебуває на межі знищення! Ваш командир — ваш вибір Вивчайте різні вміння для свого персонажа й робіть вибір, що визначатиме стиль гри. Колонія реагуватиме на кожен крок гравця, створюючи вашу власну історію, чи ви людина миру, кмітливий стратег, руйнівник усього довкола або хтось зовсім інший. І так, тупим теж можна бути! Зберіть команду побратимів Підбирайте в команду персонажів з унікальними рисами, досвідом і цілями. Не важливо, чи допоможете ви їм досягти їхніх цілей або схилите до здійснення своїх, одне залишається незмінним — ваш вибір впливатиме на розвиток (або загибель) учасників команди й саме так вони стануть невід’ємною частиною захопливої історії, яку ви створите разом.