The Outer Worlds 2 — преміум-набір «Корпоративні бонуси»
Преміум-набір «Корпоративні бонуси» зі золотими бронею й шоломом «Лунатик», фірмовою зброєю ближнього та дальнього бою, а також вірним вихованцем — золотистим шпрацюком — входить до складу The Outer Worlds 2 Premium Edition і набору Premium Upgrade.