Strayed Lights
Strayed Lights - це захоплюючий екшн-пригодницький екшен, дія якого розгортається у безсловесному, схожому на сон світі корупції та тіней. Ви - світло, що зароджується, на шляху до звільнення з-під влади тіней, що оточують вас. ВІДНОВІТЬ СВОЄ СВІТЛО Грайте за новонароджене полум'я, що роздирається тінями. Просувайтеся у ворожому світі, прагнучи відновити своє світло, зустрічаючись зі своїми внутрішніми демонами та допомагаючи істотам на своєму шляху. Відкривайте нові здібності в міру того, як ваше світло стає яскравішим. ВТИХОМИРЮЙТЕ ВОРОГІВ Знайдіть своїх братів і сестер, які стали негідниками, кожен з яких спотворений певною емоцією. Бийтеся з цими жахливими формами та приборкайте емоції, які ними керують. Зустрінься зі своїми внутрішніми демонами, які прийняли форму, що перешкоджає твоєму прогресу. ЗМІНІТЬ КОЛЬОРИ, ЩОБ БОРОТИСЯ Зустріньтеся з істотами, розірваними тінню, у плинному та корисному бою. Відбивайте їхні атаки, перемикаючись між синім і помаранчевим кольорами, щоб відповідати їхньому кольору, і здолайте їх у яскравих фіналах.