Spot The Differences! Party
Найповніша консольна гра у пошук відмінностей в абсолютно новій версії з чудовою 4К-графікою! Грайте самостійно або запросіть до 3 друзів, щоб дізнатися, хто знаходить найшвидше! Характеристики: - Від 1 до 4 гравців. - 300 зображень, 3 000 відмінностей для пошуку! Режими гри: - Гра на час: чи достатньо швидко Ви помітите відмінності? - Казуальна гра: грайте без обмеження часу. - Режим вечірки: змагайтеся з друзями, хто швидше помітить відмінності.