Ah, Love! Bundle
Нова красива гра про Любов! У цій головоломці вам потрібно поміняти плитки місцями, щоб опосередковано контролювати серця, які рухаються назустріч одне одному, поки їх не заблокує стіна. Допоможіть серцям провести побачення!