Смурфики: Картинг
Хто стане найспритнішим смурфиком в околиці? Позмагайтеся за це звання. Для цього візьміть участь у динамічних перегонах, які оформлено в стилі всесвіту смурфиків! Вибрали собі героя, автомобіль і суперсилу? Тепер ви готові підкорювати трек! Вирвіться вперед іще на старті, знайдіть коротший шлях і вчасно застосуйте чарівні предмети, щоб випередити суперників! Грайте самі, з родиною або друзями. Стати найшвидшим зі смурфиків і посісти перше місце зможе як досвідчений гравець, так і новачок! ОСОБЛИВОСТІ - 12 треків у стилі всесвіту смурфиків: село, ліс, гребля, болото й навіть будинок Гаргамеля! - 12 смурфиків: виберіть героя, який вам найбільше до душі. - Крім автомобіля, в кожного смурфика є чарівний предмет, за допомогою якого можна залишити суперників позаду. - Щоб дістатися фінішу швидше за всіх, дорогою збирайте бонусні предмети для прискорення автомобіля, користуйтеся платформами для стрибків і розривними коробками, а також прокладіть найкоротший шлях. - Грайте самі, з родиною або друзями, використовуючи режим розділення екрана для одночасної участі кількох користувачів (до 4). - Змагайтеся з іншими смурфиками на їхньому власному треку в режимі «Випробування часом» і посідайте перше місце в онлайн-рейтингах як найспритніший гравець! - Здобувайте ще більше бонусів із кожною перемогою та спробуйте найшвидше заповнити зображеннями свій альбом! НА СТАРТ, УВАГА... РУШ! - Вирвіться вперед, щойно почнуться перегони! - Скористайтесь унікальною суперсилою, щоб позбутися надто завзятих смурфиків.