Smalland: Survive the Wilds
Після багатьох століть життя під землею малий народ нарешті виходить зі своїх нір, щоб повернути собі Верхній світ, у якому більше немає велетнів. Вступіть до лав Авангарду й почніть велику пригоду в крихітному масштабі. Досліджуйте, добувайте, створюйте й боріться, щоб закріпитися на нових незвіданих територіях. НОВИЙ ПОГЛЯД НА ПРИГОДИ Забирайтеся на велетенські дерева, долайте ущелини, досліджуйте густі ліси, небезпечні болота й загадкові руїни, відкриваючи для себе величезний світ з нової точки зору. ВИКОРИСТОВУЙТЕ ПРИРОДУ В СВОЇХ ЦІЛЯХ Боріться з різними істотами, приручайте і сідлайте їх. Стрибайте на кониках, літайте над деревами на птахах і катайтеся на павуках. Рушайте в цей світ, щоб зробити його своїм. ВИЖИВАЙТЕ З НАПАРНИКАМИ АБО БЕЗ НИХ Покличте до дев'яти ваших друзів у багатокористувацьку гру! Разом досліджуйте величезний світ, боріться, будуйте, допомагайте один одному виживати й підкорюйте дикі землі. ЗАКЛАДІТЬ ОСНОВУ НОВОГО СВІТУ Добувайте й обробляйте ресурси, щоб зводити табори з різних матеріалів – від дерева до каменю і металу. Вибирайте місце для табору на землі або навіть на дереві. СТВОРЮЙТЕ НОВЕ СПОРЯДЖЕННЯ Поєднуйте різні предмети екіпіровки, щоб захистити себе від численних загроз, отримати нові можливості або просто оновити гардероб. Прикріпіть до обладунків крила, щоб безпечно літати й планувати, або освойте мистецтво чіплятися за гілки дерев за допомогою гака. ДИНАМІЧНА ЕКОСИСТЕМА На вас чекає мінлива погода, у тому числі люті шторми та зміна пір року. Щоб вижити, вам доведеться застосувати всі ваші вміння.