Rewind or Die
Це ж черговий день у відеопрокаті… чи ні? На думку Майка, безперспективна робота у відеопрокаті буде простою, аж поки серійний вбивця не починає вирізати його колег! Спілкуйтеся з розлюченими покупцями, жахливими начальниками і підтримуйте магазин у чистоті (принаймні, наскільки це можливо). Але не звертайте уваги на періодичні моторошні телефонні дзвінки чи на того чоловіка, який витріщається на вас через фасадне скло: це просто частина роботи. Будь розумником і відмотай касету… АБО ПОМРИ!