Return to Monkey Island
Return to Monkey Island — це несподіване й неймовірне повернення творіння Рона Гілберта. На вас чекає продовження легендарних ігор The Secret of Monkey Island і Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge, розроблених разом з Lucasfilm Games. Багато років минуло з того часу, як Гайбраш Тріпвуд востаннє вступав в битву умів зі своїм заклятим ворогом, зомбі-піратом Лечаком. Його кохана, Елейн Марлі, вже не так зацікавлена в керуванні, а Гайбраш — відчуває якусь неповноцінність, бо він так і не знайшов секрет острову Мавп, і просто пливе за течією. Нові молоді ватажки піратів на чолі з капітаном Медісон усунули від влади стару гвардію, справи на острові Різанини йдуть все гірше, а відомий ділець Стен потрапив до в'язниці за «рекламні злочини». Жартуйте з друзями і новими персонажами, але пам'ятайте, що знайомі острови стали набагато небезпечнішими зі зміною керівництва. Відправляйтеся у відкрите море і досліджуйте незвідані місця та рятуйтеся від небезпек. На шляху до слави Гайбраш зіткнеться з хитрими головоломками, дивними ситуаціями і пастками ворогів. Повернення хвацького квесту Класичний ігровий процес «вкажи і клацни», переінакшений на сучасний лад. Піратам належить розв'язувати головоломки і досліджувати острови за допомогою грамотно перероблених і поліпшених елементів управління. Взаємодії, які залежать від ситуації, варіативні діалоги і спрощена система інвентарю значно полегшать піратське життя. Пригоди на архіпелазі Пересувайтеся по доброзичливих (в основному) просторах острова Різанини (Melee Island), давно знайомого місця, де править нова влада, що притиснула як старих друзів, так і нових персонажів. Досліджуйте незвідані землі, наприклад, недарма так названий острів Жаху (Terror Island), а також моторошне поселення Брр-Муд (Brrr Muda) у пошуках союзників і ворогів. Створено легендарною командою Продовження культової серії Monkey Island: повернення знаменитого творця Рона Гілберта, до якого приєдналися співавтор гри Дейв Гроссман, арт-директор Рекс Кроул (Knights & Bikes, Tearaway) і композитори Пітер МакКоннелл, Майкл Ленд і Клінт Баякян (Monkey Island, Monkey Island 2: Lechuck's Revenge).