Gloomy Eyes
Коли сонце відвернулося від людства, темрява і морок зайняли його місце. У світі, поринутому у вічну ніч і розірваному конфліктом між живими та нежиттю, один слабкий промінь надії все ще мерехтить у серцях двох особливих душ. Gloomy Eyes розповідає історію Глумі, милого хлопчика-зомбі, та Нени, грайливої дівчинки-людини, які порушують правила, об'єднавшись у команду та вирушивши у квест, щоб повернути денне світло. Соло-кооп пригода Керуйте одночасно Глумі та Неною у повністю одиночній грі, перемикаючись між персонажами для розв'язання складних головоломок. Кожен персонаж має свій набір здібностей, і вам знадобляться навички та особливості обох, щоб пройти крізь цю захоплююче жахливу темряву. Затишний, але кошмарний жах Зануртеся у світ, де макабр зустрічається з магією. Натхненна стилем Тіма Бертона, Gloomy Eyes пропонує з любов'ю створений всесвіт, сповнений моторошного шарму, лякаючої краси та зворушливого мороку. Жодної жорстокості чи раптових страхів — лише химерна атмосфера привидів, що зачепить ваші неживі серцеві струни. Казка забороненої дружби Вмостіться зручно для зворушливо похмурої казки некромантичних пригод у викладі старого могильника. Поки живі та нежить сваряться не на жарт, дві неймовірні душі зустрічаються і стають найближчими супутниками одна одної. Але для будь-якої надії на веселе "довго і щасливо" вони мають вирушити у подорож разом, щоб знайти сонце і повернути його світло світові. Досліджуйте моторошно чудові діорами Кожен рівень — приголомшлива, рукотворна діорама, що обертається, переповнена візуальним макабричним шармом та упирячими деталями. Досліджуйте ці мініатюрні світи з різних кутів, розкриваючи секрети, розв'язуючи головоломки та проживаючи історію кохання, якого ніколи не повинно було бути.