Mediterranea Inferno
Що може бути краще за романтичний літній відпочинок на півдні Італії? Приєднуйтесь до подорожі Клаудіо, Андреа та Міди, які намагаються оговтатися від колективної травми, спричиненої пандемією 2020 року. Троє молодих людей, яким трохи за 20, зустрічаються після двох років вимушеної ізоляції, сподіваючись відродити свою дружбу – винятковий зв'язок, який зробив цю трійцю по-справжньому особливою! Міфологічна сила, набагато більша за сукупність своїх частин! Принаймні, вони так думають... Обираючи їхні заняття на день, ви відкриєте для себе їхні найтемніші страхи, їхні нав'язливі ідеї, і, коли реальність їхніх несправджених очікувань стане очевидною, їхню жагу до помсти та відплати. Лінивий день біля басейну, хтива ніч у клубі чи навіть моторошний візит на місцевий цвинтар: ви самі вирішите, як провести ці літні вихідні, але куди б ви не пішли, щось або хтось чекатиме, пропонуючи додаткову, заборонену подорож потаємними внутрішніми просторами совісті. Смакуйте Плід Міражів і боріться за своє нескінченне літо!