Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward
Дізнайтеся історію Генрієтти Кедворд, переживши кошмар наяву в цій моторошній survival horror-грі, де все постійно змінюється так, що аж паморочиться голова, а від того, що ви бачите, холоне кров. Проєкт «Кошмари» — це команда вчених, які присвятили себе вивченню паранормального. Аби не обмежувати дослідження цих надприродних явищ звичними методами аналізу, вчені вдалися до інновацій. Розроблений ними пристрій дозволяє присипляти пацієнтів із телепатичними здібностями та підключати їхню свідомість до проклятих чи лихих обʼєктів: так телепати можуть розкрити таємниці минулого цих обʼєктів і покласти кінець злу, яке вони уособлюють. Ви також пацієнт. У першій грі серії ви розслідуватимете справу Генрієтти Кедворд. Звʼяжіться з цією злісною старою за допомогою лихої іграшки з темним минулим. Невдовзі ви опинитеся в кошмарі, дія якого відбувається за часів життя Генрієтти, окутаного жахами й таємницями. У кошмарі ви ніколи не знаєте, що станеться далі — навіть якщо це не перше ваше проходження, адже гра постійно змінюється завдяки технології процедурної генерації.