Power of Ten
Один зоряний винищувач намагається врятувати якомога більше мирних жителів, перш ніж їх захопить руйнівна армада. Вам потрібно буде збирати нову зброю, покращувати свій корабель, знаходити ресурси, торгувати з іншими кораблями тощо, щоб подолати виклик, який стоїть перед вами. Кожен пробіжок — це унікальна подорож, у якій ви будете використовувати свої навички польоту та стратегію, вироблену протягом багатьох пробіжок, щоб подолати майбутні виклики.