Monster Survivors: Complete Edition
Світ захопили жахливі створіння, і лише найсильніші виживуть! Борися з нескінченними хвилями монстрів, зустрічайся з величезними босами та покращуй своїх виживших, щоб стати незупинним. Особливості: - 2 нових вижилих: Echo та Rootsy! - 5000 монет для скринь і поліпшень - 300 кристалів для підвищення рангу вижилих - 300 самоцвітів для скринь і поліпшень - Безперервний екшн: Борися з нескінченними хвилями монстрів і випробуй свої навички виживання - Епічні битви з босами: Зіткнися з гігантськими звірами та здобудь потужні нагороди - Поліпшення виживших: Відкривай уміння та підвищуй рівень персонажів - Постійно мінливий геймплей: Жоден забіг не схожий на інший! - Захопливий досвід: Вражаюча графіка та інтенсивні звукові ефекти Кожен забіг — це новий виклик! Покращуй характеристики, звільняй руйнівні здібності та купуй епічні артефакти, прокладаючи шлях крізь апокаліпсис. Скільки ти протримаєшся, перш ніж монстри тебе здолають?