Outbound
Досліджуй колоритний світ і будуй власний затишний дім на колесах. Створюй робочі станції й отримуй енергію від сонця, вітру або води. Удосконалюй і персоналізуй свій транспорт, вирощуй врожаї та живи енергонезалежно в компанії до 4 інших гравців. Outbound — це затишна дослідницька гра з відкритим світом, дія якої відбувається в недалекому утопічному майбутньому. Почни з порожнього фургона й перетвори його на дім мрії — самотужки або разом із друзями. Будуй і досліджуй у зручному темпі. Збирай матеріали, створюй і розміщуй модульні частини як усередині, так і ззовні свого транспорту. Розвивай технології й ефективно використовуй енергію для забезпечення дому. Досліджуй Досліджуй колоритний світ за кермом електричного фургона, що живиться енергією сонця, вітру або води. Відкривай знакові місця в різноманітних біомах. Будуй і створюй Облаштовуй власну рухому базу завдяки модульній системі. Персоналізуй свій транспорт за допомогою фарби, прикрас і меблів, створивши ідеальне затишне місце на свій смак. Вирощуй Закладай сади, щоби вирощувати смачні й поживні рослини та гриби. Споживай їх сирими або готуй вишукані страви, щоб утамувати голод у дорозі. Найкращі друзі назавжди Заведи нового друга в лоджі «Лапи й вуса». Годуй, песть і тренуй його допомагати тобі день у день. Грай із друзями Вирушай у подорож різноманітними біомами та збудуй власний дім на колесах самотужки або в мережі з 4 іншими гравцями.