Not Not - A Brain Buster
Просто йди вгору, вниз, вліво або вправо. Легко, чи не так? Not Not - A Brain Buster заплутає ваш мозок і змусить вас засумніватися у своїй вірі в те, що ви дійсно розумна людина. Особливості: - Зробіть саме те, що каже кубик, за обмежену кількість часу - Перевірте свої рефлекси та швидкість обробки думок - Ексклюзивний багатокористувацький режим Versus для 4 гравців! Поділіться своїм мозковим розривом на НОРМАЛЬНОМУ, ТЯЖКОМУ або ЕКСТРЕМАЛЬНОМУ рівні складності - Класичний режим. З кожним рівнем складність зростає, додаючи нові інструкції - Режим виклику. Отримайте найкращий бал у бездонній ямі відчаю! - Режим доступності для дальтоніків Цей оманливий експерт має на меті знищити здатність вашого мозку правильно мислити. Чи впорається ваш мозок з цим? Дізнайтеся прямо зараз!