Neva - Complete Edition
Neva ― це насичений емоційний пригодницький бойовик від перспективної команди творців гри GRIS, яка отримала визнання критиків. Neva розповідає історію Альби, молодої жінки, пов'язаної з дивовижним вовченям після зустрічі з темними силами. Разом вони вирушають у небезпечну подорож колись прекрасним світом, який тепер повільно руйнується навколо них. Згодом їхні стосунки розвиватимуться, оскільки вони навчаться працювати разом, допомагаючи один одному долати все більші небезпеки. Вовк виросте з бунтівного вовченя до вражаючого дорослого звіра та спробує знайти власне «я», випробовуючи любов Альби та їхню відданість одне одному на міцність. Оскільки проклятий світ загрожує знищити їх, Альба та її сміливий супутник зроблять усе можливе, щоб вижити та разом створити новий дім. Neva: Prologue Білі метелики заводять Альбу у глушину, де вона знаходить перелякану молоду вовчицю, що заблукала на болотах. Намагаючись вибратися зі згубних трясовин, вони навчаться довіряти одна одній, зустрінуть нових ворогів, подолають великі труднощі й дадуть бій чудовиську, що знищує усе живе. Пролог містить більш складні випробування й нові епізоди з життя Неви й Альби, тому його рекомендується проходити після основної гри. На вас чекають три нових регіони, кожен з яких передбачає особливий ігровий процес, нові змагання, ворогів і напружені бої з великими чудовиськами.