Mob Control
Чи готові ви стати абсолютним чемпіоном у світі баштових битв? Відчуйте дивовижне задоволення, спостерігаючи, як ваш натовп множиться, коли ви цілитеся і стріляєте по воротах. Спостерігайте, як ваша армія розростається до величезних розмірів! Стратегічно розставляйте своїх могутніх чемпіонів, щоб прорватися крізь ворожі натовпи і дістатися до їхніх баз. Вибери найкращу комбінацію для перемоги! Використовуйте спеціальні елементи на рівнях, такі як прискорення, мультиплікатори, рухомі ворота та багато іншого. Захищайтеся, завойовуйте та здобувайте перемогу в цій епічній баштозахисній битві! Якщо вам потрібна допомога, ви можете запросити друга, щоб грати разом у локальному багатокористувацькому режимі! Готуйтеся до бою, розробляйте стратегію разом і розстрілюйте своїх мобів з ДВОХ гармат, щоб здобути перемогу! Перемагайте в битвах, щоб розблокувати бустер-пакети з рідкісними картами та поповнити свою колекцію. Колекційні карти здатні підняти вашу стратегію оборони вежі на нові висоти. Відкрийте всі гармати, мобів і чемпіонів в арсеналі і відкрийте для себе їх дивовижну еволюцію в міру того, як ви будете підвищувати їх рівень! Особливості: - розстрілюйте мобів з гармати і розвивайте свою армію - запускайте сильних чемпіонів, коли ваша гармата перезаряджена - грайте в локальному багатокористувацькому режимі з другом і стріляйте з двох гармат одночасно! - стратегічно використовуйте мультиплікаторні ворота або прискорювачі, щоб отримати більш значну перевагу над ворогом - знищуйте ворожі бази і зміцнюйте свої - грайте навіть проти двох ворогів одночасно! - розблокуйте та підвищуйте рівень різних гармат, суперчемпіонів, мобів та максимальний рівень Rainbow Rage! - відкрийте бустер-пак, щоб поповнити свою колекцію карт Зберіть свою армію, використовуйте силу колекційних карт і станьте чемпіоном з оборони вежі, яким ви були народжені бути!