Bridge Race
Збирай цеглини свого кольору, будуй міст і мчи до фінішу, поки суперники ще не стартували! Є зайві цеглини? Розширюй свій замок і відкривай кумедні нові дизайни! Хочеш уповільнити суперників? Без проблем! Підстав їм пастку й виривайся вперед. Проходь бонусні рівні, збирай монети й відкривай нові скіни та кольори, щоб показати свій стиль! НОВИЙ РЕЖИМ VERSUS ДЛЯ 4 ГРАВЦІВ! Змагайся з друзями в захопливих битвах на розділеному екрані. Обери свій колір і вигляд, налаштуй кількість раундів та продемонструй свої будівельні навички. Заробляй очки за кожен фініш і дивись, хто очолить таблицю лідерів. Готовий до перемоги? Особливості: – Будуй на нескінченній кількості рівнів! – Локальний мультиплеєр до 4 гравців! – Налаштовуй персонажа й цеглини! – Розширюй замок за допомогою додаткових цеглин! – Бонусні та бос-рівні для справжніх випробувань! Будуй, хитруй і перемагай — хто б міг подумати, що мости це так весело?