Mob Control: Gold Edition
Відчуй дивне, але неймовірно приємне задоволення, спостерігаючи, як твоє військо множиться з кожним пострілом у ворота! Подивись, як армія зростає до гігантських масштабів! Розумно розставляй потужних чемпіонів, щоб прорватися через ворожі натовпи та дістатися до їхньої бази. Обери найкращу комбінацію для перемоги! Особливості: - запускай нових Лицарів, які значно сильніші за звичайних мобів завдяки великій кількості здоров'я та сили - використовуй нового чемпіона Explodon з основною навичкою «Стрибок і Удар» та зоною дії «Фінальний Вибух» - активуй ультимативну навичку «Ракетний Обстріл», щоб знищити ворогів - відкривай додаткові 12 бустерів із картами - витрачай 25 000 монет для покращення карт у арсеналі - запускай мобів із гармати та збільшуй свою армію - коли гармата перезаряджена — запускай сильних чемпіонів - грай локально з другом і стріляй із двох гармат одночасно! - використовуй множники та прискорення стратегічно, щоб отримати перевагу - знищуй ворожі бази та посилюй свою - грай навіть проти двох ворогів одночасно! - розблоковуй і прокачуй гармати, суперчемпіонів, мобів та ультимативні здібності - відкривай бустери, щоб розширити колекцію карт Користуйся особливими елементами рівнів — прискореннями, множниками, рухомими воротами тощо. Захищай, захоплюй і перемагай у цій епічній Tower Defense битві! Потрібна допомога? Запроси друга та грайте разом у локальному мультиплеєрі з двома гарматами! Перемагай у боях, відкривай рідкісні бустери та покращуй свою колекцію. Розблоковуй усі гармати, мобів і чемпіонів, та дивись, як вони еволюціонують під час підвищення рівня! Збери армію, використай силу карт і стань справжнім чемпіоном оборони вежі!