Mars Survivor & West Escape
Два світи, два відчайдушні бої за виживання—тепер в одному вибуховому наборі. Подорожуй від іржавих пісків Марса до суворого кордону Дикого Заходу, збирай припаси, вдосконалюй спорядження й зустрічайся з позаземною загрозою на кожному кроці! Mars Survivor – Після катастрофи з астероїдом твій ракетний корабель зазнає аварії в пустках Марса. Досліджуй таємниці планети, плануй втечу і зводь сховище! Вирушай у небезпечні експедиції по ресурси й інформацію, відбивай орди інопланетних істот і рятуй інших уцілілих. Використовуй їхні вміння, щоб оборонити базу від масштабної ворожої атаки! West Escape – Будучи втікачем, який відчайдушно прагне возз’єднатися з утраченим коханням, ти маєш збирати брухт, удосконалювати спорядження й протистояти нещадним позаземним загрозам. Швидкий бойовий темп тримає тебе напоготові—ухиляйся від смертельних атак і відповідай ударами з револьверів, дробовиків тощо. Кожен бій та поліпшення наближають тебе до свободи й фінального протистояння в цій вибуховій суміші вестерн‑брутальності та науково‑фантастичного екшену.