Like a Dragon: Infinite Wealth
МІЦНА ЕМОЦІЙНА ДРАМА Два легендарних героя, яких звела доля — або ж дещо більш страшне... Ітібан Касуга, невтомний невдаха, якому вже звично підніматися з самого дна, і Кадзума Кірю, надломлена людина, що доживає свої останні дні. ПЕРШОКЛАСНИЙ РОЛЬОВИЙ БОЙОВИК На вас чекають динамічні атмосферні битви в стилі рольових ігор, де саме поле боя стає зброєю. Бийте ворогів усім, що під руку потрапить! Незвичні професії та варіанти персоналізації допоможуть вам підбирати навички героїв під різні ситуації та долати супротивників з допомогою вражаючих прийомів. НЕСКІНЧЕННІ ПРИГОДИ Гуляйте по Японії та розважайтесь на Гавайях у масштабній пригоді розміром з Тихий океан. Зустрічайте незабутні моменти, унікальні завдання та розваги на кожному кроці.