8-Bit Adventures 2
У 8-Bit Adventures 2 є все, що вам подобається в класичних JRPG. Серйозний, захоплюючий сюжет; близькі персонажі, яких легко полюбити; стратегічний покроковий бій; глибока кастомізація партії; незабутній саундтрек; і великий, фантастичний світ, який перетинає дирижабль і оживляє яскраві 8-бітні зображення. Коли погано поводилася дитина з неможливими здібностями загрожує змінити світ, зникнення героя починає грандіозну пригоду - і битву за виживання... Хоча це може бути продовження, будь-хто може зануритися в цю абсолютно нову JRPG!